Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, February 9, 2014

طالبان نے عمران کو کیوں منتخب کیا ؟؟

منجانب فکرستان 
سونامی بُہت تیزی سے بدنامی میں تبدیل ہوتی جارہی ہے،وعدے سراب ثابت ہورہے ہیں،بلدیاتی الیکشن تک 
نہیں کرائے جارہے ہیں،ایسے میں طالبان نے عمران خان کو اپنا نمائندہ منتخب کیا تو  کراچی، لاہور ڈیفنس کے 
 وہ روشن خیال ووٹرز جو پہلی بار پی ٹی آئی کیلئے ووٹ دینے گھروں سے نکلے تھے،، سکتے میں آگئے۔۔۔حالانکہ
 عمران خان نے ملالہ کی کتاب کی رونمائی کی اجازت نہ دینے پر اپنی حکومت پر سخت تنقید کی تھی اور کہا تھا
 اظہار کی آزادی پر پابندی نہیں لگنی چاہئیے ۔۔
ملالہ کی کتاب کی رونمائی کے حمایتی ہونے کے باوجود: عمران خان کو طالبان نے اپنی مذاکراتی کمیٹی کیلئے کیوں منتخب کیا ؟؟ میرے خیال میں اِسکا پس منظر طالبان، ڈرون اورعمران کا  ٹرائنگل ہے۔۔ طالبان کی طرح ڈرون کی شدید مخالفت اگر کسی شخص نے کی ہے تو وہ عمران خان کے علاوہ کوئی اور نہیں ہے ۔۔۔غالباً اسی وجہ سے طالبان نے اپنی مذاکراتی کمیٹی میں عمران خان کو شامل کیا تھا، جس کے نتیجے میں کُچھ لوگ اُنہیں اب  کپتان کے بجائے طالبان خان کہنے لگے ہیں۔۔۔ 
اب اپنے دوست کو اجازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }