Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, September 16, 2014

سائنس چل پڑی ہے: مذہب سے گلے ملنے کو !!۔

منجانب فکرستان
پہلےسیلاب اور بلدیاتی انتخابات پر بات ہوگی پھر (Technische Universität Berlin
 944 افراد کی
 رضاکارانہ تجرباتی کلینکل موت اور زندگی

 یکساں تجربات کے حامل اِن افراد میں عیسائی، مسلمان، ہندو، یہودی اور
بےدین شامل ہیں اور دوسری دُنیا کا سائنسی ثبوت فراہم کراتے ہیں
ساتھ میں مختلف مذاہب والوں کے تبصرے بھی شامل ہیں۔۔
٭۔۔۔٭۔۔۔٭
اگرپاکستان میں حقیقی جمہوریت ہوتی توسیلاب سے تباہی اتنی نہ ہوتی اس لئیےکہ بلدیاتی نمائندے مقامی ہوتے ہیں وہ مقامی مسائل سےآگاہ ہوتے ہیں، 
اسی لئیے وہ اِن کے بہترین حل سے بھی آگاہ ہوتے ہیں،۔۔۔۔۔
 نمائندے ہونے کی وجہ سے وہ اپنے آپ کو مسائل کے حل کا ذمہ دار بھی
 سمجھتے ہیں۔۔اس کےعلاوہ مقامی لوگوں کی اُن تک رسائی بھی آسانی سے
 ہوتی ہے۔۔ یوں  مسائل کو سمجھنے، لوگوں کو سمجھانے اورمسائل کو حل 
کرنے میں مزید آسانیاں پیدا ہوتی ہیں ۔۔۔
  غرضکہ اگرحقیقی جمہوریت ہوتی تو سیلاب سےجتنی تباہی ہوئی ہےاس سےکم ازکم 50 فیصد کم تباہی ہوتی. 
 ٭۔۔۔٭۔۔۔٭
Technische Universität Berlin میں کئے گئے تجربات نے ثابت 
کردیا ہے کہ مرنے کے بعد زندگی ختم نہیں ہوجاتی بلکہ ایک نئی دُنیا کا آغاز
 شروع ہوجاتا ہے ۔۔۔ مکمل تفصیل اور تبصروں کیلئے لنک پرجائیں۔۔۔
http://worldnewsdailyreport.com/german-scientists-prove-there-is-life-after-death/
پوسٹ میں کہی گئی باتوں سےاختلاف/اتفاق کرناآپکا حق ہے،اب مجھےاجازت دیں،پڑھنے کا بُہت شُکریہ۔ 
  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں  رہیں }