Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, June 16, 2013

" احساسات میں مبتلا ہوجاتے ہونگے "

 منجانب فکرستان:دلائل؛اوسط عمر؛احساسات 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آج فادر ڈے ہے، اس سے بحث نہیں ہے کہ  ڈے منانا چاہئیے یا کہ نہیں،اِس بارے میں نقطہ نظر رکھنے والوں کے پاس اپنے اپنے مگر طاقت ور دلائل موجود ہیں۔۔البتہ مجھے یہ کہنا ہے کہ اب دُنیا میں ہر جگہ انسانی اوسط عُمر بڑھ چُکی ہے ۔۔۔۔
جو لوگ گھر میں مدر ڈے یا فادر ڈے مناتے ہیں یا بیرونی مُلک مقیم کوئی بیٹا یا بیٹی مادر ڈے یا فادر ڈے پر کوئی تحفہ بھجیتے ہیں، اگر اُنکے دادا،دادی،نانا نانی زندہ ہیں تو میرے خیال میں مادر ڈے فادر ڈے کے ساتھ اُنہیں بھی یاد رکھا جائے تو یہ ایک اچّھا عمل ہوگا،اُنہیں بھی کوئی چُھوٹا مُوٹا تحفہ بھیج دینے سے ۔۔۔ یہ بوڑھے بُہت خوش ہونگے یقیناً اُنکے دلوں سے دُعائیں نکلیں گیں۔۔۔ممکن ہے کہ زیادہ گھرانوں میں ایسا ہی ہوتا ہو۔۔۔
اور جہاں ایسا نہیں ہوتا ہوگا وہاں یہ بوڑھے کُچھ احساسات میں مبتلا ہوجاتے ہونگے۔۔۔
نوٹ:: رائے سے اختلاف /  اتفاق سب کا حق ہے۔۔ اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }