Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, June 10, 2013

گوگل کو بلاک کردیں گے

منجانب فکرستان:عندیہ تا انتباہ ( انوشہ رحمان)۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دو دن پہلے کی خبر ہے کہ انفارمیشن ٹیکنالوجی اور ٹیلی کمیونیکیشن وزیر مملکت انوشہ رحمان نے یہ عندیہ دیا تھا کہ یو ٹیوب کو جلد از جلد بحال کرنا ہماری ذمہ داری ہے ،یو ٹیوب کو بہترین فلٹریشن نظام کے ساتھ جلد بحال کیا جائے گا ،اس سلسلے میں زائد رقم بھی خرچ کرنا پڑی تو کریں گے۔۔پھر کیا ہُوا ؟ آج کی خبر ہے کہ گوگل کو خبر دار کیا گیا ہے کہ اگر اُس نے توہین رسالت و دیگر قابلِ اعتراض مواد   یو ٹیوب سے نہ ہٹایا تو آخری اقدام کے طور پر گوگل کو بلاک کردیں گے یہ انتباہ بھی انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزیرمملکت انوشہ رحمان نے ہی جاری کیا ہے۔۔۔
 11جون۔ روز نامہ ایکسپریس