Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, September 20, 2017

انسان کا دشمن کون ؟ ۔

منجانب فکرستان
غوروفکر کیلئے
ماسکو  میں نصب دنیا کی خطرناک ترین سمجھی جانے والی بندوق  کے موجد میخائل کلاشنکوف کا 30 فٹ اُونچا دیو قامت مجسمہ کی رونمائی ہوئی، ۔۔مسلح افواج، ملیشیا اور شدت پسند کہلانے والے بھی اپنے دشمن(انسان) کو مار نے کیلئے اسی ہتھیار کلاشنکوف کو استعمال کرتے ہیں۔
اس تقریب کی قابلِ غور بات پادری کا مجسمے پر مقدس پانی کا چھڑکاؤ کرنا ہے۔
 عیسائی سمیت دُنیا کے تمام مذاہب انسانی جان کی حرمت کے مدعی ہیں، تاہم تاریخ انکے اس دعوٰے کی نفی کرتی ہے ۔ بلکہ تاریخ تو یہ دعویٰ کرتی نظر آتی ہے کہ مذہب اور فرقوں کے نام پر آج بھی مہذب کہلانے والا انسان، دوسرے انسانوں کو خون نہلا رہا ہے۔حالیہ مثال  میانمار میں روهینگیا مسلمانوں کی ہے
نوٹ: پوسٹ میں کہی گئی  باتوں سے  اتفاق کرنا نہ کرنا   آپ کا  حق  ہے ۔
{  رب  مہربان  رہے  }