Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, May 22, 2017

دلی اطمینان کیلئے ۔۔۔

منجانب فکرستان
چیدہ چیدہ  کی شیئرنگ
صرف  غور و فکر کیلئے  
Close
دلی اطمینان کیلئے اجازت لی
آدم و حوا میں محبت کی کہانی ازل سے چلی آرہی ہے ۔نئی نسل کے جوڑے بھی اپنی محبت کو امر بنانے کیلئے  عقیدے کے طور پر ُپلوں کے جنگلوں پر اپنی ہَمیشْگی کی مُحبت کو تالا لگا کر چابی کو دریا میں پھینک دیتے ہیں۔یوں دلی اطمینان حاصل کرتے ہیں۔۔
نہیں معلوم فراسیسی صدر نے بھی اپنی لازوال محبت کیلئے کوئی لاک لگایا تھا۔  ٭ اداکار عرفان خان کا کہنا ہے کہ:
 "ہر مذہب میں موت کے بعد کی کہانی بتائی گئی ہے اور ہر مذہبی شخص کو لگتا ہے کہ اس کے مذہب نے صحیح کہا ہے تو دیکھ لیجئے دنیا کتنے بڑے بھلاوے میں جی رہی ہے"۔
میرا خیال ہے کہ عرفان خان کے نزدیک جو بڑے بھلاوے ہیں  وہی تو انسانی فطرت کیلئے۔۔۔ دلی اطمینان حاصل کرنے کیلئے ضروری ہیں۔۔۔
اب مجھے اجازت دیں ،عرفان خان کے مزید خیالات جاننے کیلئے درج ذیل سائٹ پر جائیں ۔۔۔۔
http://www.bbc.com/hindi/entertainment-39771377
نوٹ : پوسٹ میں   کہی  گئی باتوں سے اتفاق /اختلاف  کرنا  آپ کا  حق  ہے 
{  رب  مہربان  رہے  }

ہا