Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, February 16, 2017

کتنی صداقت ؟

منجانب فکرستان
نہیں معلوم۔۔کائنات میں کس شرع سے تبدیلیاں واقع ہورہی ہیں،تاہم ہم انسان زمین پر ایسی تبدیلیاں لا نے میں بڑی تندہی سے مصروف ہیں کہ: ہر خبر کے سامنے لکھاہو کہ سچُ کیا ہے؟؟
 میڈیا میں رقصاں جسٹن ٹروڈو تصویر والا پاکستانی ٹرک پوچھ رہا ہے کہ اس میں سچ کتنا ہے ؟
Image result for ‫جسٹن ٹروڈو تصویر والا پاکستانی ٹرک‬‎
٭ ملاپ تصاویرجسٹن ٹروڈو و فیڈل کاسترو، اور مارگریٹ ٹرودو  کا فیڈل کاسترو کے بارے میں تبصرہ
 “very warm and charming man — I enjoyed him.”
نے اس معنی خیز۔سوال کو جنم دیا  ? Is Justin Trudeau The Son Of  Fidel Castro
 مارگریٹ ٹروڈو کا تبصرہ فیڈل کاسترو کے بارے میں پڑھ لیا، تاہم ٹرمپ کی بیٹی وانکا کا تبصرہ جسٹن ٹروڈو کے بارے میں نظروں سے نہیں گزرا، لیکن وانکا کے حوالے سے میڈیا میں اشعاعت پذیر تصویروں و تبصروں میں  کتنی صداقت ہے ؟؟
 ٭ 
http://magafeed.com/trending/
 پوسٹ میں   کہی  گئی باتوں سے اتفاق /اختلاف  کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔۔
{ہمیشہ،  رب  کی  مہربانیاں  رہیں}