Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Sunday, December 4, 2016

سائنسی مطالعاتی " نعرے " ۔ ۔ ۔

 منجانب فکرستان  
دعوتِ  غوروفکر
Image result for emma moranoImage result for Emma Morano
الیکشنی جائزے ،سروے/پولز کی کوئی سائنسی بُنیاد تو ہوتی نہیں اسِلئے  اسِکے نتیجے سے۔۔۔کیسا شکوہ/ کیسی شکایت؟(امریکی الیکشن)۔۔۔
شکایت ہے تو اُن سائنسی محققین سے جنہوں نے سائنسی مطالعاتی بنیاد پر ایسے دعوے قائم کئے کہ جنہوں نے انسانی ذہنوں کو پرا گندہ کیا خبردار !! انڈے نہ کھانا کہ اسکیِ زردی میں موت چھُپی بیٹھی ہے، جو کسی بھی لمحے آپکو دبوچ سکتی ہے ۔۔۔ 
اِس قدر  خوف زدہ کردیا کہ دل/اسٹروک کے مریضوں کے علاوہ بعض درمیانی عمر کے صحت مند اشخاص بھی  خوف میں مبتلا ہوگئے اور حفظ ماتقدم  کے طور پر انڈے کھانے چھوڑ دئیے ۔۔۔
اب محققین کے سائنسی مطالعے یہ نعرے لگا رہے ہیں کہ روز ایک انڈہ کھاؤ ۔۔اسٹروک کو بھگاؤ / ہاٹ اٹیک بچاؤ ۔۔
اب یہ سوال کہ سابقہ سائنسی مطالعاتی دعووں کو کیا نام دیں؟ جو کہتے تھے کہانڈوں میں موت چھُپی بیٹھی ہے۔  
اب یہ بالکل ہی اُلٹ آگاہی دی جا رہی ہے کہ روزانہ ایک انڈہ کھائیں کہ اسِ میں آپ کے لئے زندگی ہے ۔ Smiling Face With Open Mouth and Tightly-Closed Eyes on Mozilla ۔
طویل ترین عمر کی حامل 117 سالہ محترمہ ٭ایمامورانو، روزانہ دو کچےّ  تینپکے انڈے کھاتی ہیں۔اب تک ایک لاکھ سے زِیادہ انڈے کھا چُکیں ہیں۔ Smiling Face With Open Mouth and Tightly-Closed Eyes on Mozilla ۔
انڈے کے بارے مزید آگاہی کیلئے درج ذیل لنکز مُلاحظہ فرمائیں اور مُجھے اجازت دیں۔۔۔۔
 پوسٹ میں   کہی  گئی باتوں سے اتفاق /اختلاف  کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔۔
{ہمیشہ،  رب  کی  مہربانیاں  رہیں}
https://www.google.com.pk/search?q=AN+EGG+YOLK+A+DAY+KEEPS+THE+DOCTOR+AWAY&oq=AN+EGG+YOLK+A+DAY+KEEPS+THE+DOCTOR+AWAY&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://www.google.com.pk/search?q=Daily+life+reduces+the+risk+of+stroke+by+12+percent+in+the+egg+food.&oq=Daily+life+reduces+the+risk+of+stroke+by+12+percent+in+the+egg
٭
http://www.hirunews.lk/148642/worlds-oldest-person-emma-morano-celebrates-117th-birthday