Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, December 14, 2016

فطرت کا قہقہہ ۔۔

منجانب فکرستانہارمون ٹیسٹوسٹیرون کے کردار پر محقق بھی حیرت زدہ ہوگئے ہیں۔
  آگاہی و   غوروفکر  کیلئے:  
 انسانی علم پر: فطرت  کا زور دار  قہقہہ : Smiling Face With Open Mouth and Tightly-Closed Eyes on Mozilla    :
پروسٹیٹ کینسر کا مرض زیادہ تر اُن مردوں کو لاحق ہونے کا خطرہ  ہوتا ہے کہ جنکی عُمرتقریباً 50 سال سے زیادہ ہو رہی ہو۔ 
کینسر کا علاج کرنے والے تحقیق کاروں کی جانب سے٭2مئی 2016 کو یہ دعویٰ  پڑنے کو ملا کہ، ہارمون کی مدد سے کینسر کا علاج کیا جا سکتا ہے، تاہم چونکہ پروسٹیٹ کینسر کا تعلق ہارمون سےنہیں ہے اسی لئے اسِ کا علاج بھی ہارمون سے کرانے میں یہ مددگار ثابت نہیں ہوتا۔تاہم ۔۔۔
یکم دسمبر٭٭ 2016 کو ہارمونی علاج کے ماہر اور تحقیق کے سربراہ پروفیسر جناب Prof Denmeade   کا کہنا تھا کہ مریضوں کو جب ٹیسٹوسٹیرون ہارمون کی ہائی لیول دی گئی تو  کینسر کی رسولیوں کا حجم کم ہونا شروع ہوگیا اور تین ماہ کے دوران کینسر کے خلیات اس قدر کمزور پڑگئے کہ بیماری کے باقی رہنے کا امکان ختم ہوگیا۔ ان کا کہنا تھا کہ اس طریقے سے صحت یاب ہونے والے مریضوں کی نگرانی کی جارہی ہے اور ایک سال گزرنے کے باوجود ان میں بیماری کے آثار نظر نہیں آرہے محقق  پروفیسر کو بھی فطرت کی اسِ جہت پر حیرت ہے کہ ٹیسٹوسٹیرون کو پراسٹیٹ کینسر کی رسولیوں کے لئے ایسے ہی سمجھا جاتا تھا جیسے آگ کے لئے پٹرول۔ ۔
ْ محقق  پروفیسر کو بھی فطرت کی اسِ علاجی جہت پر حیرت ہے ۔۔۔۔۔
٭٭
http://www.telegraph.co.uk/science/2016/11/30/man-cured-prostate-cancer-doctors-shock-tumour-death-testosterone/ 
٭
 http://www.bbc.com/urdu/science/2016/05/160502_prostate_cancer_reasearch_rh 
 پوسٹ میں   کہی  گئی باتوں سے اتفاق /اختلاف  کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔۔
{ہمیشہ،  رب  کی  مہربانیاں  رہیں}