Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, January 21, 2016

پیاری بیٹی فاطمہؓ ۔

فکرستان  کی  شئیرنگ بعنوان  " میں  نے پڑھا "  
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سورة الحج :آیت 17
  جو لوگ ایمان لائے، اور جو یہودی ہوئے، اور صابئی، اور نصاریٰ، اور مجوس، اور جن لوگوں نے شرک کیا، ان سب کے درمیان اللہ قیامت کے روز فیصلہ کر دے گا، ہر چیز اللہ کی نظر میں ہے۔۔
سورة البقرة:آیت 62
  یقین جانو کہ نبی عربی کو ماننے والے ہوں یا یہودی، عیسائی ہوں یا صابی، جو بھی اللہ اور روزِ آخر پر ایمان لائے گا اور نیک عمل کرے گا، اُس کا اجر اس کے رب کے پاس ہے اور اس کے لیے کسی خوف اور رنج کا موقع نہیں ہے ۔۔
سورة الشعراء  آیت  214
اپنے قریب ترین رشتہ داروں کو ڈراؤ ۔سید ابوالاعلیٰ  مودودی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سورة الشعراء کی یہ  آیت  نازل ہونے پر آپ  ﷺ  نے اپنی پیاری بیٹی  فاطمہؓ  سے فرمایا: اے میری پیاری بچی  فاطمہؓ تم بھی اپنے  تئیں دوزخ کی آگ  سے بچالو کیونکہ میں تمھارے لیے اللہ  کی طرف سے کسی چیز کا مُختار نہیں ہوں،بہ جز اسکے کہ میری تم سے قرابت داری ہے  ،سو میں اسکا حق ادا کرتا رہوں گا ،البتہ میرے مال میں سے جتنا چاہو مانگ لو۔۔ (  کوہِ صفا کا خطبہ سے اقتباس)۔

نام کتاب: خطباتِ رسول ﷺ ۔۔مرتب: محمد رفیع الدین ہاشمی ۔۔ناشر: منشورات
                    {ہمیشہ  رب  کی  مہربانیاں  رہیں