Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, May 30, 2014

کیا " قتل " خودکشی بن جائے گا ؟؟

 منجانب فکرستان :کیا قتل خودکشی بن جائے گا ؟؟
پوری دُنیا میں بڑھتے بھیانک ریپ واقعات پر افلاطون کا" شُکرانہ"  یاد آنے لگتا ہے " صد شُکر کہ میں لڑکی نہیں لڑکا
 ہوں اور یہ کہ میں سقراط کے عہد میں پیدا ہُوا ہوں"۔۔
بھارت کی 14اور 15 سالہ دو معصوم بچیوں کا بھیانک ریپ واقعہ یوں پیش آیا کہ گاؤں کے نچلی ذات والے غریب
 بیت الخلاء نہیں بنا پاتے ہیں، رفع حاجت  کیلئے جھاڑیوں میں بچیوں کے ساتھ مائیں  بھی جاتیں ہیں، واقعہ والے دن
  گھریلو کام پڑنے پر بچیوں کے ساتھ نہیں گئیں، شیطانی کردار والوں نے موقع پاکر بچیوں کے ساتھ بھیانک قسم کا
شیطانی کردار ادا کرکے موت کی نیند سُلادیا ۔۔جبکہ ایک سینئر پولیس افسر نے نیوز ایجنسی کو بتایا کہ یہ اب تک واضع نہیں ہوپایا ہے کہ لڑکیوں کا قتل ہُوا ہے یا کہ یہ خودکشی کا معاملہ ہے ۔۔۔ مزید تفصیل جاننے کیلئے لنک پر جائیں۔۔۔مجھے اجازت دیں، پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔

  {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }