Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, November 7, 2013

" فیکٹ و فکشن کا تضاد "

منجانب فکرستان: Pdf  : Helen-wambach Stanislav grof  
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دماغ۔۔دماغ کے سمجھ میں نہیں آرہا ہے،ایک ارب سے زیادہ نیوران کو سمجھنے  کیلئے ایک ارب پاؤنڈ کا یورپی یونین نے پراجیکٹ شروع کیا ہے ۔۔
دماغ ایک حیرت انگیز جادوگر ہے۔۔ ماہرینِ نفسیات نے لاشعور میں موجود ایسی حیرت انگیز باتیں دریافت کِیں ہیں کہ عقل حیران ہے مثلاً:
چیکو سلواکیہ کے مشہور ماہرِ نفسیات ڈاکٹرStanislav grof کو ذہنی مریضوں پر  نشہ آور دوا LSD کے اثرات کو جانچنے کا تحقیقی کا م سونپا گیا ۔۔۔
تحقیق سے حاصل نتائج کو گروف اسطرح بیان کرتے ہیں: ایل ایس ڈی مریض کے مرض پر ادویاتی اثر نہیں ڈالتی ہے ،
لیکن یہ لاشعور میں چھُپے واقعات کو شعور میں لے آتی ہے۔ ایل ایس ڈی کے زیرِ اثر افراد لاشعور میں موجود حیرت انگیز مگر ایک جیسے تجربات بیان کرتے ہیں، مثلاً وہ  اپنے  پیدائشی مرحلے کی دردِ زہ کی تکلیف بیان کرتے ہیں۔۔ وہ اپنی  ذات سے باہر نکل کر روحانی تجربے کا ذکر کرتے ہیں ۔۔ وہ بڑھاپے کی تکالیف، موت اور از سرِ نو پیدائش کا تذکرہ کرتے ہیں۔۔
یہ تو تھے لاشعور پر ایل ایس ڈی کے اثرات کے نتائج، جبکہ اسی طرح کے نتائج ایک امریکی ماہر نفسیات خاتون ڈاکٹر ہیلن ویم بیچ نے  بزریعے ہیپنوسس 750 افراد پر تجربات کے زریعے حاصل کئے ،اپنے تجربات کو کتاب کی شکل دی، کتاب کا نام رکھا "Life before life" ۔کتاب نے شُہرت پائی اخبارات نے تبصرے کئے، ٹی وی والوں نے انٹرویو لیا ، ہیلن نے کہا کہ کتاب میں جوکچھ بیان کیا گیا ہے وہ سب سچ ہے۔۔ سچ کے سِوا کچھ نہیں ہے۔۔۔ لیکن سچی بات یہ بھی  ہے کہ کتاب میں مجھے فیکٹ تو نہیں فکشن جیسا مزا آیا۔۔(خاص کر رشتوں کے حوالے سے)۔۔
کیا یورپی یونین کایہ دماغی پراجیکٹ اِس لاشعوری  فیکٹ و فکشن کے تضاد کو ختم کرسکے گا ؟؟؟
(گروف ، ہیلن اور کتاب کیلئے لنکس پر جائیں) مجھے اجازت دیں ۔۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔ 

نوٹ : رائے سے اختلاف/ اتفاق کرنا ہر ایک کا حق ہے۔
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }