Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, July 24, 2012

" ٹی وی چینل ماریہ کا۔۔۔۔اثر یقینی "

منجانب فکرستان:- ماریہ ٹی وی/ سعودی عرب/ امریکی/ مغربی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جس طرح دو سعودی خواتین اتھلیٹس کا اولمپک میں حصّہ لینا دُنیا کیلئے ایک بڑی  حیران کن خبر تھی، اسی طرح خواتین کے حوالے سے مصر کا "ماریہ ٹی وی چینل" بھی دُنیا والوں کیلئے کوئی چھوٹی خبر نہیں ہے، چونکہ اس چینل کو چلانے والی خُواتین نہ صرف برقعہ پوش ہیں بلکہ نقاب بھی لگا تی ہیں اور نقاب لگا کر پروگرام پیش کر تی ہیں اس ٹی وی چینل کے مقاصد یہ بتائے جا رہے ہیں کہ برقعہ پوش خواتین کو موقع فراہم کرنا ہے کہ وہ برقعے/ نقاب میں رہتے  ہوئے اپنی صلاحیتوں  کا بھر پور طریقے سے اظہار کر سکیں گی ۔۔۔۔
ماریہ چینل کا اثر نہ صرف عرب دنیا بلکہ مسلمانوں کی اکثریت رکھنے والے ممالک پر بھی پڑے گا۔ممکن ہے کہ ہمیں جلد ہی یہ خبر سننے کو ملے کہ سعودی عرب میں بھی ماریہ طرز کے چینل نے اپنی نشریات کا آغاز کردیا ہے۔۔۔سعودی عرب کے بعد کے ممالک۔؟۔؟۔؟۔؟۔؟ اور پھر پاکستان۔۔ :grin::grin:
امریکی اور مغربی تھنک ٹینکس کے بھی کان کھڑے ہوگئے ہونگے اور سوچ میں پڑ گئے ہونگے کہ خُدا جانے یہ نقاب پوش چینل کیا گل کھِلائے گا؟؟؟:grin::grin:
 ماریہ ٹی وی کی جھلک لنک پر ۔۔اب اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔(ایم۔ڈی)