Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, January 8, 2014

" نظریہ بھوت اور انتہا پسندی "

 منجانب فکرستان
نِظامِ کائنات خُدا کی صفتِ حکمتی کے تحت تناسبی قوانین (نیچر) پر ہے ۔۔۔جب تک انسان نے نیچر میں  
مداخلت نہیں کی تھی،لاکھوں سالوں سے لڑکیوں اورلڑکوں کا تناسب۔۔ففٹی ففٹی کا حیرت انگیز نظام چلا
 آرہا تھا۔۔ خُدا کے پیغمبر، دُنیاوی مفکرین، میانہ روی پر زور دیتے ہیں کہ یہ نیچر کا قانون ہے، جودُنیاوی 
معاملات میں بھی کام کرتا ہے مثلاً بچّوں پر انتہائی سختی یا انتہائی نرمی دونوں کے نتائج بُر ے ہیں۔۔ 
 جسمانی نظام بجلی سے چلتا ہے،جو انسانی جسم میں مسلسل بنتی اور خارج ہوتی رہتی ہے،پیرا سائیکولوجسٹ
  کے ماہرین مختلف قسم کی الیکٹرانک ڈیوائسز سے بُھوتوں کو ڈھونڈ تے ہیں، اُن سے ہم کلام ہوتے ہیں،  اِن ماہرین کا بُھوتوں کے بارے میں نظریہ ہے کہ: یہ ایسے افراد کی روحیں ہیں، جو کسی سے انتہائی محبت یا انتہائ انتقام لینے کی خواہش کو اپنے وجود میں پالتے ہیں، ایسے افراد جب مرنے لگتے ہیں، اُس وقت بھی وجود میں پلنے والا انتہائی محبت کا یا انتہائی انتقامی جذبہ ان پر حاوی رہتا ہے،جو ان کی روحوں  کو دوسرے عالم میں جانے سے روک دیتا ہے،یوں یہ روحیں  بُھوت بنکر اپنی خواہشات کی تکمیل کیلئے اِس دُنیا میں بھٹکتی رہتی ہیں۔۔۔بلکہ اپنی خواہش کی تکمیل کیلئے وہ انسانوں کو استعمال کرنے کی کوشش بھی کرتی ہیں، لیکن کسی قسم کا نقصان نہیں پہنچاتی ہیں۔۔
پیرا سائیکولوجسٹ اپنے اِس نظریے  کے دعوے میں  کوئی سائنٹیفک ثبوت فراہم تو نہیں کرتے۔۔۔تاہم امریکی پولیس بعض  مجرموں تک پہنچنے کیلئے اِن پیرا سائیکولوجسٹ  کے زریعے بُھوتوں کی خدمات حاصل کرتی ہے۔۔۔
 ( جودوست اِس بارے میں مزید تفصیلات جاننے کے خواہش مند ہیں وہ لنک پر جائیں)
اب اپنے دوست کو اجازت دیں ۔۔۔پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔ 
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }