Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Thursday, October 26, 2017

آجکل قسمت کی دیوی" چین" پر بہت مہربان ہے ۔

منجانب فکرستان

غور طلب جملوں کیشیئرنگ
ایسا اسلام جو کہ معتدل ہے اور جس میں دنیا اور دیگر مذاہب کے لیے جگہ ہو۔ کوشاں ہیں شہزادہ محمد بن سلمان . 
 نئی سائنسی تحقیق کے مُطابق موت صرف جسمانی ہوتی ہے، شعور زندہ رہتا ،وہ سُن سکتا ہے، وہ چیزوں دیکھ سکتا ہے ، یہاں تک کہ اُسے چیزوں کے درمیان بھی محسوس کیا گیا ہے۔۔ 
 کیٹلین کولمین اپنی رہائی کے بعد اپنے پہلے انٹرویو میں وہ  مع حجاب مکمل اسلامی طرز لباس میں نظر آئیں۔۔ گویا، اتنے مانوس صیاد سے ہو گئے،اب رہائی ملے گی تو۔۔۔فکرستان۔
 یونانیوں کا عقیدہ تھا کہ قسمت کی دیوی مہربان  ہو تو مٹی پکڑو تو سونا ہوجائے۔۔
 چینی سائنسدان تجرباتی طور پر سمندری پانی سے کاشت  سے تقریباً 4.5 ٹن فی ہیکٹر پیداوار کی توقع کررہے تھے لیکن قسمت کی دیوی مہربان ہے، یہ پیداوار 9.5 ٹن فی ہیکٹر  حاصل ہوئی ۔۔

http://www.bbc.com/urdu/world-41745064
http://www.independent.co.uk/news/science/mind-works-after-death-consciousness-
sam-parnia-nyu-langone-a8007101.html
https://steemit.com/technology/@danish1980/china-invented-magic-rice
نوٹ : پوسٹ میں کہی گئی  باتوں سے  اتفاق کرنا نہ کرنا  آپ کا  حق  ہے ۔
{  رب   مہربان  رہے  }