Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Tuesday, June 30, 2015

سوچ کا ٪ تناسب ۔۔

منجانبفکرستان : فطرت مخالف فیصلے کرنے پر
 فطرتی قوانین  چھوڑتے نہیں، سزا دیتے ہیں
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آنکھ  جو کچُھ  دیکھتی  ہے،لب پہ آ سکتا  نہیں
 محوحیرت ہوں کہ دُنیا کیا سے کیا ہو جائے گی!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ایک جانب تو انسان اوِج ثُریا کو چُھونے کی کوشش کر رہا ہے، تو دُوسری جانب اپنے آپ کو  کیچڑ میں لتھڑ رہا ہے۔۔۔
 دُنیا کی سب سے زیادہ تعلیم یافت کہلانے والی امریکی قوم کی سپریم کورٹ نے ہم جنس پرستوں کے درمیان شادی کو قانونی حیثیت  دیدی گویا اب امریکا کی تمام ریاستوں میں ہم جنس پرستوں کے درمیان شادی کو قانونی حیثیت حاصل ہوگئی ہے۔ 
صدر اوباما نے  سپریم کورٹ کے  اس فیصلے کو سرہاتے ہوے اسے مساوات کی جانب ایک تاریخی فتح قرار دیا ۔۔
  جبکہ آئرلینڈ میں ہم جنسوں کے مابین شادی کا فیصلہ بجائے  عدالت کے عوامی ریفرنڈم  کے زریعے کیا گیا، جسکے نتائج حیرت انگیز چونکا نے والے نکلےِ یعنی  ہم جنس پرستوں کی  شادی کے حق میں 62 فیصد جبکہ مخالفت میں صرف 38 فیصد ووٹ پڑے۔۔
آنکھ  جو کچُھ  دیکھتی  ہے،لب پہ آ سکتا  نہیں
 محوحیرت ہوں کہ دُنیا کیا سے کیا ہو جائے گی!!

پوسٹ میں کہی گئی باتوں سے اتفاق / اختلاف کرنا آپ کا حق ہے
          {ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }