Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Wednesday, December 18, 2013

" حسی کیفیت "

منجانب فکرستان
  محترم رضاعلی عابدی صاحب کا لکھا مضمون اور عنوان"میں کیا جانوں کیا جادو  ہے" گواہی دے رہا ہے
 کہ اُنہیں گانے سُننے کا صرف شوق ہی نہیں عشق ہے، مجھے بھی گانے اپنے "سحر" میں لے لیتے ہیں۔۔
 عابدی صاحب کو"انار کلی ڈسکو چلی "پسند نہیں : جبکہ میرے ساتھ ایسا مسئلہ نہیں : بیشک پرانے گانوں
کی دُھنیں پُر تاثر دُھنیں۔
جسطرح ہر"شے" کی محسوساتی کیفیت ہر شخص میں الگ ہوتی ہے یہی حال میوزِک کا  بھی ہے کہ: کس
 میں کتنی میوزک متاثرحس موجود ہے یا پھر سرے سے یہ حس موجود ہی نہیں ہے۔۔اسکو میں اپنی اور
اپنی بیوی کی مثال سے واضع کرتا ہوں۔
موڈ کے اعتبار سے منتخب گانے لگا کر  بیڈ پر لیٹ  کر آنکھیں بند کرلیتا ہوں، اسطرح گانوں سے لطف اندوز ہوتا ہوں ۔۔۔ جبکہ بیوی کو گانے سُننے سے ذراسی بھی دلچسپی نہیں  ہے یعنی اُس  میں "میوزک متاثر حس موجود ہی نہیں ہے"۔۔اُس کو تو نہ صرف پکوان چینلوں سے عشق ہے بلکہ پکوا نوں کے تجربے کرنے کا بھی شوق ہے ۔۔۔
 ہر سمجھدار شوہر بیوی کے ہاتھوں پکے ڈشوں کی تعریف کرتا ہے ۔۔اور مجھے بھی بے وقوف کہلانے کا کوئی شوق نہیں ہے۔۔

اب اجازت دیں ۔۔۔ پڑھنے کا بُہت شُکریہ ۔۔۔  
نوٹ: درج بالا خیالات سے اختلاف/ اتفاق کرنا: ہر پڑھنے والے کا حق ہے
  { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }