Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Friday, October 11, 2013

" وعدے اور دعوے "

 منجانب فکرستان: نواز شریف؛ عمران خان ؛ حضرت سلیمانؑ ؛ حدیث؛  مجاہد؛ مولانا مودودی ؛ تفہم القُرآن   
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 نواز لیگ والوں نے  اور تحریک انصاف والوں نے الیکشن کمپین کے دوران  عوام سے  وعدوں پر وعدے اور دعوؤں پر دعوے کئے جارے تھے وہ یہ کہ اگر اُنہیں  حکومت ملی  تو وہ عوام کو ضرور ریلف دیں گے ان دعوؤں کے  نتیجے میں دونوں پارٹیوں کو حکومت ملی، لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ: دعوے اور وعدے سب ہَوا  کے نظر ہوئے ۔۔۔
 اسی سے ملتی جلتی بات کے حوالے سے حضرت سلیمان ؑ کے بارے میں بخاری و مسلم میں حضرت ابو ہریرہ (رض) سے ایک حدیث روایت ہے وہ یہ کہ: حضرت سلیمان ؑ نے ایک دن قسم کھائی کہ میں ایک رات میں اپنی 70 بیویوں کے پاس جاؤں گا اور ہر ایک سے ایک مجاہد فی سبیل اللہ پیدا ہوگا، یہ کہتے ہوئے حضرت سلیمانؑ نے انشاءاللہ نہیں کہا تھا ،نتیجتاً صرف ایک بیوی کے ہاں بچّہ پیدا ہُوا وہ بھی ادھورا ۔۔۔
ن لیگ والے اور عمران خان بھی دعوؤں پر دعوے کئے جا رہے تھے لیکن دونوں میں سے کوئی ایک بھی " انشاءاللہ "نہیں  کہہ رہا تھا، نتیجہ دونوں ہی اپنے دعوؤں میں ناکام ثابت ہورہے ہیں ۔۔ انشاءاللہ۔۔ کی اہمیت کا اندازہ آپ خود لگائیں ۔۔مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ ۔۔۔
نوٹ: اس حدیث کے بارے میں ایک وضاحت کردوں، وہ یہ کہ مولانا مودودی صاحب نے اِس حدیث کو صحیح نہیں مانا۔۔ گو کہ یہ حدیث صحیح بخاری و مسلم میں موجود ہے اِس حدیث کے بارے میں مولانا نے کیا فرمایا ؟ اس کیلئے دیکھیں۔۔ (تفہیم القرآن 337/4 ) ۔         
نوٹ : رائے سے اختلاف/ اتفاق کرنا ہر ایک کا حق ہے۔
 { ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }