Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Saturday, August 10, 2013

" سُہاگ رات کا ٹیبو "

 منجانب فکرستان :: جاپانی دولہا : ٹیبو زدہ تصویر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوستو:شادیوں کا مُوسم شروع ہوچُکا ہے۔۔
ممکن ہے میرے کئی شادی شُدہ قارئین دوست ( خواتین و حضرات ) اِس ٹیبو سے واقف ہی نہ ہوں۔۔ اور یہ بھی ممکن ہے کہ کئی دوست حضرات۔۔خواتین کے ہاتھوں اِس ٹیبو کو بُھگت چُکے ہوں۔ چونکہ برصغیر میں یہ خواتین کا ٹیبو ہے ۔۔
اپنے کنوارے قارئین دوستوں کو اُنکی ہونے والی دُلہنوں سے ہوشیار کرنے کیلئے بلاگ کا سہارا لے رہا ہوں۔۔۔ البتہ یہ اور بات  ہے کہ تصویر میں موجود جاپانی دولہے کے طرح وہ خود ہی اِس ٹیبو  کا شکار ہونے کیلئے تیار بیٹھے ہوں ۔۔۔
اِس ٹیبو تفصیل یہ ہے کہ: اگر سہاگ رات کو دُلہن کسی بھی بہانے سے اپنی سینڈل شوہر سے اُٹھوا کر پہنے گی تو وہ تمام عُمر  اپنے شوہر پر حکمرانی کرے گی ۔ ۔ ۔اور شوہر نامدار گھر کے باہر چاہے کتناہی طرم خان کیوں نہ ہو لیکن بیوی کے سامنے ہمیشہ یہ ہی گُنگُناتا رہے گا ۔۔
 جو تم کو ہو پسند وہی بات کریں گے:تم دن کو اگر رات کہو رات کہیں گے!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 جاپان میں یہ ٹیبو ذرا مختلف انداز لئیے ہوئے ہے، وہ یوں کہ سہاگ رات کو شوہر جتنی مضبوتی سے دُلہن کے سینڈل پکڑے گا، شادی کا بندھن اتناہی مظبوط ثابت ہوگا۔۔۔
خُدا جانے یہ ٹیبو  کب ،کہاں اورکس ذہن نے ایجاد کیاجو ہر بات کی طرح یہ بھی زمانے کے تھپیڑے کھاتے ہوئے مختلف صورتوں میں مختلف علاقوں میں رواج پاگیا ہے۔۔ ویسے سچّی بات یہ ہے کہ سُہاگ رات تو خود بھی اپنے آپ میں قدرت کا ایک بُہت ہی پُر اسرار ٹیبو ہے۔۔ 
یہ پوسٹ لکھنے کا خیال ایسے آیا کہ سونی کی انعام یافتہ تصاویر دیکھ رہا تھا کہ اُن میں اس تصویر کو بھی انعام ملا ہے کہ جِس میں سہاگ رات کا  ٹیبو دِکھایا گیا ہے ۔۔ممکن ہے تصویر میں موجود ٹیبو ہی کی وجہ سے یہ تصویر انعام یافتہ قرار پائی ہو ۔۔تصویر دیکھنے لنک پر جائیں اور دیکھیں کہ جاپانی دولہا میاں  نے کس مضبوطی سے دُلہن کے سینڈل پکڑے ہوئے ہے ۔۔۔
  نوٹ:: رائے سے اختلاف /  اتفاق  کرنا  ہر ایک  کا حق ہے۔۔ اب مجھے اجازت دیں ۔۔آپکا بُہت شُکریہ۔۔
ہمیشہ رب کی مہربانیاں رہیں }