Image result for monument valley
ہر چیز سے عیاں ہے،ہرشے میں نہاں ہے،خالِق کائنات، مالِک کائنات
عقلِ کُل،توانائی کُل، ہمہ جہت، ہمہ صِفت،خالِق کائنات، مالِک کائنات
آنکھیں کہ جِن سے میں دیکھا ہوں میری نہیں، عطائے خُداوندی ہے
  پاؤں کہ جِن سے میں چل تا ہوں میرے نہیں،عطائے خُدا وندی ہے
غرض یہ کہ میرے  وجود کا ذرہ  ذرہ   میرا  نہیں ،عطائے خُداوندی ہے
میرے خالِق میرے مالکِ میرے پروردگارانِ نعمتوں کا بے انتہا شُکریہ  


Monday, October 17, 2011

" جواب دینے کی کوشش کی ہے "

 منجانب فکرستان : کئی ذہنوں میں اٹھنے والے سوال کا؟ جواب دینے کی کوشش کی ہے ۔  
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 تقریباً پوری دُنیا میں انسانی مسائل پر احتجاجی ریلیاں نکالی جارہی ہیں جبکہ ہم تو ان  مسائل میں پورے کے پورے دھنسے ہوئے ہیں۔ لیکن ہماری احتجاجی ریلیاں اِن مسائل پر نہیں ہیں۔ ہماری ترجیحات دوسری ہیں جس کی تفصیل  درج ذیل ہے ۔ جس کا کچھ ذکر 14 اکتوبر کے اخبار میں  ختم نبوت کانفرس کی طرف سے بھی آیا ہے ۔۔۔۔
 O اقوامِ متحدہ تمام انبیاء کرام کی گستاخی کرنے والوں کیلئے سزائے موت کا عالمی قانون بنایا جائے Oیورپی ممالک قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دیں Oحکومت  فوج  اور دیگر  محکموں سے قادیانیوں کو نکالے چونکہ قادیانی جہاد کے منکر ہیںOیورپی ممالک قادیانیوں کو غیر مسلم قرار دیں O ممتاز قادری کو رہا کیا جائے ۔( ختم نبوت کانفرس)۔O۔وزیر خارجہ بھارت کو پسندیدہ ملک قرار دینے کے بیان کو واپس لے ورنہ حکومت کے خلاف ایک نیا محاذ کُھل جا ئے گا۔(مذہبی جماعتوں کے رہنما) ۔O۔مسلمانوں کے قبلہ وکعبہ کیخلاف سازشیں بند ہونی چاہئیں ۔(علامہ محمداحمد لدھیانوی۔)۔Oسنی اتحاد 22اکتوبر کو تحفظ ناموس رسالت ریلی نکالی جائے گی۔ ۔۔سلمان تاثیر قتل کیس مذہبی جماعتیں آئندہ پیشی پر عدالت کے سامنے مظاہرہ کرینگی ۔) . Oممتاز قادری رہائی کیلئے تمام اہل سنت جماعتیں 20 نومبر کو کراچی تا پنڈی ٹرین مارچ کریں گی ۔O اسلامی تعلیمات پر عمل پیرا ہوکر ہم ڈینگی سے بچ سکتے تھے ۔( علماء ) ۔O وبائی امراض مسلمانوں کی بد اعمالیوں کا نتیجہ ہے ۔(علامہ غلام محمد سیالوی) O تبلیغی جماعت کا 3روزہ اجتماع اتوار کو رقت آمیز دُعاؤں کے ساتھ اختتام پزیر ہُوا ۔۔۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
 درج بالا ترجیحات کے آگے انسانی مسائل کی کیا حیثیت ہے ؟ یہی وجہ ہے کہ پاکستانی قوم انسانی مسائل میں ڈوبے رہنے کے باوجود دنیا کی قوموں کی طرح اپنے مسائل پر ریلیاں نہیں نکال رہی ہے ۔اس سے یہ بھی بخوبی اندازہ ہوجاتا ہے کہ ہمارا ملک کس میں بڑھ رہا ہے ۔۔ اس پوسٹ کے لکھنے کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ کئی لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال پیدا ہورہا  ہے کہ  آخر پاکستان میں انسانی مسائل پر احتجاج کیوں نہیں ہورہا ہے ؟ اسی کا جواب دینے کی کوشش کی ہے ۔۔اب اجازت دیں بُہت شُکریہ۔ (تبصروں کی پبلشنگ بند ہے )
درج بالا کی تفصیل جاننے کے خواہش مند درج ذیل لنک پر جائیں۔
میں یہ تو نہیں کہتا کہ میری سوچ سے اتفاق کریں ٭ میں تو یہ کہتا ہوں کہ میری سوچ یہ ہے (ایم ۔ڈی)  
http://www.express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1101353575&Issue=NP_LHE&Date=20111014
َََ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2 comments:

  1. استادِ محترم(عثمان) عرض ہے کہ ابھی تو مطالبے کے اور بھی اِشو باقی ہیں مثلاً علماء کرام کی نگاہیں ابھی اُس جانب نہیں گئی ہیں کہ ہماری وزیرِخارجہ نامحرموں سے ہاتھ ملا رہیں ہیں یا پھر ابھی کسی مصلحت کے تحت نظر انداز کئے ہوئے ہیں!!!۔
    ۔ آپکے تبصرہ کا بُہت شُکریہ ۔( ایم ۔ ڈی)۔

    ReplyDelete
  2. محترم فکرِ پاکستان ۔ بلاگ پر آپکا ویلکم ہے ۔ آپ نے بہت اچّھی باتیں لکھی ہیں آپکی ان باتوں سے میں متفق ہوں ۔تبصروں کی پبلشنگ بند ہے ورنہ آپکی یہ باتیں تو شائع کرنے کے لائق ہیں ۔ بہر حال آپکے تبصرہ کا بُہت شُکریہ( ایم ۔ڈی)۔

    ReplyDelete